Гарантія Franke — офіційне обслуговування та підтримка

Увага:

Гарантійне обслуговування можливе лише для товарів, придбаних у наших офіційних магазинах Franke Partner.

У разі гарантійного випадку:

Звертаєтесь на гарячу лінію Franke. Сервісний центр Franke проводить діагностику товару й видає письмовий висновок.

Після отримання висновку:

Ми здійснюємо обмін або повернення товару згідно законодавства. Без авторизованого висновку сервісного центру обмін або повернення неможливі.

Термін гарантії:

Техніка Franke має гарантію до 10 років залежно від типу товару. Деталі — у гарантійному талоні, що додається до виробу.

 

Обмін Товару — правила, терміни, умови

Якість товару:

Обмін/повернення проводиться згідно Закону України "Про захист прав споживачів". Товар не має бути у використанні, має зберегти вигляд і комплектацію.

Обмін Товару

Обмін товару можливі лише за умови придбання у Franke Partner та здійснюються відповідно до статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів"

 

Порядок дій:

Звернення має бути здійснене протягом 14 днів з моменту покупки (без врахування дня покупки). Обмін — після огляду товару та підтвердження його належного стану.

Розірвання договору:

Можливе при неналежному товару. Гроші повертаються у день розірвання або до 7 днів.

Пошкодження при доставці:

Товар приймається лише після перевірки в момент отримання. Пошкодження підтверджується актом перевізника й фото.

Претензії щодо пошкоджень:

Претензії щодо пошкоджень приймаються лише до моменту отримання товару — в магазині, у кур’єра або на складі перевізника. Після підписання документів чи фактичного отримання товар вважається оглянутим і свідомо прийнятим покупцем — претензії не приймаються.

Ваші менеджери Franke Partner — на зв'язку

Анастасія

Анастасія

B2B-консультант

📞 Зателефонувати 💬 Написати
Емануїл

Емануїл

Старший експерт

📞 Зателефонувати 💬 Написати